top of page

TechShed Help Center

  • Hvordan gør FAQ'er en forskel?
    FAQ'er er en god måde at hjælpe hjemmesidebesøgende med hurtigt at finde svar på ofte stille spørgsmål om din virksomhed og hjælpe besøgende med bedre at finde runde på hjemmesiden.
  • Hvad er et FAQ-afsnit?
    Et FAQ-afsnit kan bruges til at give korte svar på ofte stillede spørgsmål om din virksomhed, såsom Hvor sender du til?, Hvad er i dine åbningstider?; eller Hvordan booker jeg en service?.
  • Hvor kan jeg tilføje min FAQ?
    FAQ'er kan tilføjes til hvilken som helst side på din hjemmeside eller i din mobilapp, så medlemmer kan finde oplysningerne på farten.
  • Hvordan tilføjer jeg et nyt spørgsmÃ¥l og svar?
    Følg disse trin for at tilføje en ny FAQ: 1. Administrer FAQ'er fra din hjemmesides oversigt eller i editoren 2. Tilføj et nyt spørgsmål og svar 3. Tildel din FAQ til en kategori 4. Gem og udgiv Du kan altid vende tilbage og redigere FAQ'en.
  • Hvordan redigerer eller fjerner jeg titlen pÃ¥ de ofte stillede spørgsmÃ¥l?
    Man kan redigere titlen fra FAQ'ens 'indstillinger'-fane i editoren. Fjern titlen i din mobilapp ved at gå til Hjemmeside og app-fanen i Owner-appen og vælg tilpas.
  • Kan jeg indsætte et billede, video eller GIF i min FAQ?
    Ja. Følg disse trin for at tilføje medier: 1. Administrer FAQ'er fra din hjemmesides oversigt eller i editoren 2. Opret en ny FAQ eller rediger en eksisterende 3. Klik på videoen, billedet eller Gif-ikonet fra svar-tekstfeltet 4. Tilføj medier fra dit bibliotek og gem.
bottom of page